Suuuur

Hej sötisar! Min kväll började med att jag åkte upp och tittade på Niklas träning, sen gick vi och åt pizza med några andra. Myyys. Sen gick vi tillbaka till hallen där jag träffade min älskade Erika och så satt vi och tittade på när juniorerna spelade match. Btw vann dom så det är ju grymt! Efter matchen åkte vi hem och kastade oss i soffan. Sen ska jag gå in på datan vad händer då?.. Jo internet funkar inte.. Håller på att byta och stänga av det andra och jag vet inte vad .. Så när det är fixat blir det bra bloggning ska ni se! Så håll ut!

Blev sur/ledsen förut så därför kanske det här inlägget inte var världens roligaste..
Men jag ska lägga mig i sängen och titta på en film nu. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0