äntligen hemma

Förlåt Förlåt .. Planerna för dagen blev inte som tänkt. Först fick jag sticka från skolan en halv timme tidigare för jag skulle tydligen till sjukgymnasten. Så mamma kom och hämtade mig så åkte vi dit. Då kom jag på att vi var i närheten av min saknade vän Lydia så vi åker dit, plingar på och hon blev helt chockad. Hahha. Saknar henne så. Men mamma hade bråttom hem så vi var tvungna att gå direkt.. Men två minuter är bättre än inget!
Så satt vi oss i bilen och åkte hem men då varn det bilkö nästan hela vägen hem så det var segt.. Men nu är jag hemma och har precis ätit. Så NU ska jag välja en bra film! Vi hörs senare! pusss

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Lydia

kärlek till dig underbara! <3

2011-09-07 @ 21:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0