hemma

Kom precis hem efter en snabb dag i skolan. Hade bara tre lektioner så det var nice!
Hehe på matten råkade jag peta Matilda i ögat med en linjal .. Förlåt gumman!

Men iaf nu måste jag packa .. Men jag orkar verkligen så tror faktiskt att jag gör det efter träningen. Och sen ska jag ju ha handbolls väska att packa i också och den måste jag ha till träningen så det får bli att jag packa efter. Då var det stora problemet löst. Sen ska jag ju packa i min söta rosa väska också!

Men nu ska jag tömma kamran och lite sånt. puss

Köpte den här när vi var utomlands någongång och sen när Matilda var med till NY ville hon ha en likadan så vi gick och köpte en lika gullig. Kan ju säga att vi fick lite blickar när vi gick på flygplatsen (A) hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0