min helg

Förlååååt .. Har verkligen inte haft tid att skriva i helgen .. Men jag kan berätta om den ;) i fredags åkte ju jag på stadslagsträning och sen när jag kom hem gick jag och la mig nästan direkt eftersom jag skulle upp tidigt igår för att åka och spela match. Och sen drog jag, pappa, Erika och hennes pappa och tittade på en kompis som spelade Sanktan final, och dom vann! Stolt kompis (A) Men sen gick vi och åt på SubWay och sen åkte vi vidare till nästa match.
Vi vann båda matcherna! Så efter den matchen åkte vi hem och fixade mig på en halv timme kanske sen kom gästerna. Så vi satt och pratade och baar hade det mysigt. Och idag vet jag inte vad jag ska göra. Vi kanske ska åka och titta på en kompis match men vi får se.

ska gå och äta nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0