mys.

Hemma nu efter en jätte mysig dag med mamma! Kan visa sen vad som är nytt! Men iaf vi gick runt och så och eftersom Hollister har öppnat en butik här i Stockholm var vi tvungna att gå det och kolla priser (A) haha. Men iaf när vi år in i affären börjar båda småskratta eftersom dom har gjort affären EXAKT likadan som en i New York. Så mamma sa "om någon skulle ta in mig hit skulle jag tro att jag var i NY" hahah dagens kommentar ..
Så gick och kollade lite och så.
Men nu måste jag hjälpa mamma med att fixa inför ikväll! Vi hörs senare! PUSS


Denhär bilden är ifrån när jag var med bästis i NY!
Världens snyggaste & coolaste affär! Finns ingen som den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0