trååååkigt

BLANDAT

Vill du ändra ditt namn: Neej det är lugnt

Vad gjorde du under din förra födelsedag: Jag åt på SubWay med Erika, Matilda och Aleksandra och sen så hade vi lite kul. När jag kom hem kom Anton och hans föräldrar.

Vilken tid vaknade du idag: Halv 7 ..

Vad gjorde du igår runt midnatt: Jag sov tror jag.

Någonting som du längtar till: Höstloooooooooovet

Senaste gången du träffade din pappa: Just nu

En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Ingenting! Mitt liv är fan riktigt bra just nu!

Vad gör dig irriterad just nu: Att en viss person är på träning så man inte når den ..

Äldsta personen du kysst? Det vet jag inte

Hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i? Två tror jag

När kramade du någon sist? Idag

Saknar du någon speciell person? Aa ..

Har du svårt för att bli kär? Njaaa sådär

När fick du senast en komplimang? Idag

Bästavän? Lydia och Matilda! Världens bästa!

 

HAR DU NÅGONSIN

Hånglat med fler än 50 pers: Nej

Gjort något riktigt dumt? Ja

Gjort något du verkligen ångrar? Aa men gjort är gjort ..

Åkt ambulans? Nej

Blivit polisanmäld? Nej

Skämts över dina föräldrar? Nej faktiskt inte. Men dom tror att jag gör det?

Sagt jag älskar dig och menat det? Ja. Säger ju inte det och inte menar det?

Tagit droger? Nej

Dricker du? Every day baby

Vilka kläder sover du i? Just nu sover jag i mjukis, strumper och tröja .. Kallt

Vill du gifta dig? Ja! Sago bröllop

Vill du ha barn? Ja det vill jag

 

SENASTE PERSONEN SOM

Du gick på bio med? Linnea tror jag?..

Du fick ett SMS av: Anton

Såg dig gråta? Mammis tror jag

Fick dig att gråta? Det vet jag inte

Sov i din säng? Om man inte räknar med mig var det Lydia.

Du kysste? Secret


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0