min helg

Nu ska jag berätta om min roliga helg! Det började med att vi tog pendeln till Centralen där vi gick runt ett tag tills vi fick gå på tåget. Satt och hade jätte roligt hela tågresan. Så kom vi fram till Göteborg där vi gick och tog pendeltåg till vårt hotell där vi skulle bo. När vi kom fram var det bara att gå upp på rummet fixa lite och byta om till match kläder och gå ner och äta middag. Efter vi hade ätit åkte vi till hallen där vi spelade match som inte gick så bra .. så vi förlorade .. Men den matchen glömde vi fort! Så vi åkte tillbaka till hotellet, duschade, åt godis och åt lite mer mat. Bodde med Erika, Elin och Emma. Galna tjejer är bara förnamnet! Hahah .. Så hade jätte kul. Men sen på lördagen förlorade vi en match och vann en. Så då blev det 1/8-delsfinal som vi vann och sen blev det Kvartsfinal men den förlorade vi tyvärr men vi spelade jätte bra så vi var inte så deppiga. Så vi åkte hem, duschade och sen åkte och tittade på massa matcher. Sen åkte vi till Central stationen där vi åt på SubWay och sen hoppade vi på tåget hem. Hade så j'vla kul på tåget så det finns inte.
Skrattade så jag fick ont i magen.

Min helg= GRYYYYYYYYYYYYYM





Ni får mer bilder imorgon så håll utkik ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0